Wednesday, January 28, 2009















7 comments:

  1. salam abe Ebby Yus..

    saya seorang peminat abe Ebby Yus..saya tau abe buleh bersilat..buatlah drama atau filem silat melayu sejati..

    saya suka lakonan abe dalam 'keris Hitan bersepuh Emas'..

    saya ada buat komik bertajuk 'Liga Pendekar'.. jemput ke blog saya,,,

    kalau buat filem Liga Pendekar nih...watak Kelembai sesuai buat abe Ebby Yus

    wasalam

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum abang ebby yus... selamat tahun baru..sya baru tgk citer preview merantau worrior kat youtube..aduhh... sya tertunggu cerita silat dari orang melayu kita..tgk2 orang indonesia jugak yg buat dulu... abang yusss!!!bile nak buat citer silat orang melayu kita ni...abang eman manan pun dah ilang..hamba da bosan tgk drama spaQ,awan dania,citer lawak2,seram yg dah bersepahhh kat malaysia nih...rindu nak tgk citer macam luk 7,keris hitam bersepuh emas,pendekar kundur... yg ada pon lembing awang pulang ke dayang..hancur citer tu...dah x best...muzik kemana,lawan konon2 ado melatop2...nak buek jurus batin pon biorlah ado logik sikit..memang sya tau dalam silat ada ilmu batin,..jurus2 yg x terfikir oleh akal & fikiran kita..budak2 skang je yang dah x tau..ni dah macam cito cina kung fu..

    ReplyDelete
  3. tahniah dapat anugerah pelakon koledi terbaik ASA 2010

    ReplyDelete
  4. salam..abg..den nk tanyo ni ha..spupu den nk wat knduri kat dewan MPS..nk jomput abg jd MC..cmno bayaran eh 2..

    ReplyDelete
  5. Saya org kuala pilah memang minat abis ngan lakonan ebby yus. Tahniah.. dan semoga ebby yus tidak putua asa dalam bidang seni ini.

    ReplyDelete
  6. salam abg ebby yus.saya peminat abg.silat abg mantap.boleh tak tolong minta tv3 atau rtm tayangkan balik drama luk tujuh lakonan eman manan.atau buatkan cd..saya nk beli.tq abg.

    ReplyDelete